Starbucks plugt in op EV-opladen |NACS

2022-05-21 01:31:08 By : Mr. Gengxi Cai

Koop het nieuwste NACS State of the Industry Report®De belangrijkste benchmarkingtool in de gemaks- en brandstofdetailhandel en de meest uitgebreide verzameling gegevens en trends.Ontdek wat de toekomst biedt en hoe u er sneller kunt komen.Vier dagen lang zullen deelnemers netwerken met experts uit de branche, tot nadenken stemmende en stimulerende onderwijssessies bijwonen en een beursvloer verkennen met de nieuwste merchandise voor gemak en brandstofretail.Convenience Catalyst is een unieke kans voor de meest invloedrijke Retail-leden van NACS om virtueel de nieuwste leveranciersleden te ontmoeten voorafgaand aan de NACS Show, waardoor ze een eerste blik kunnen werpen op de nieuwste productinnovaties en tegelijkertijd nieuwe peer-to-peer zakelijke relaties kunnen bevorderen.Doe mee aan vooraf opgenomen en live leerervaringen zonder uw hele dag aan een programma te besteden.Via een gebruiksvriendelijk digitaal platform delen deskundige contentleiders hun kennis en faciliteren ze gesprekken in handige leersessies.Vergeet je lidmaatschap niet te verlengen!Koop het nieuwste NACS State of the Industry Report®De belangrijkste benchmarkingtool in de gemaks- en brandstofdetailhandel en de meest uitgebreide verzameling gegevens en trends.Ontdek wat de toekomst biedt en hoe u er sneller kunt komen.Doe mee aan vooraf opgenomen en live leerervaringen zonder uw hele dag aan een programma te besteden.Via een gebruiksvriendelijk digitaal platform delen deskundige contentleiders hun kennis en faciliteren ze gesprekken in handige leersessies.Vergeet je lidmaatschap niet te verlengen!Volvo zal ChargePoint DC-snelladers installeren in 15 winkels van de koffieketen, van Denver tot Seattle.MAHWAH, NJ & SEATTLE - Starbucks en Volvo Cars willen het opladen van elektrische voertuigen net zo eenvoudig maken als een kopje koffie.Volgens een persbericht zijn de twee bedrijven gaan samenwerken om vanaf deze zomer een openbaar oplaadnetwerk voor elektrische voertuigen op te zetten op 15 Starbucks-locaties in de VS.Naar verwachting zijn de installaties eind dit jaar klaar.De laders zullen worden geïnstalleerd langs een route van 1350 mijl van het gebied rond Denver naar het hoofdkantoor van het koffiebedrijf in Seattle.Volvo installeert de Volvo-branded ChargePoint DC snelladers langs de route, en het bedrijf is van plan om ongeveer elke 100 mijl een oplaadlocatie te hebben.Voor Volvo-rijders is de toegang tot deze oplaadpunten gratis of tegen voordelige tarieven.Volvo zegt dat zijn elektrische voertuig, de Volvo C40 Recharge, in 20 minuten van 20% naar 90% kan gaan met behulp van de DC-snelladers van ChargePoint.Volvo wil in 2030 een volledig elektrische autofabrikant zijn.De opladers "geven EV-rijders die tussen de Rocky Mountains en de Pacific Northwest reizen een reeks bekende, betrouwbare, schone en veilige plekken om zichzelf en hun batterijaangedreven voertuigen op te laden", schrijft Volvo in het persbericht."We zijn verheugd om samen te werken met Volvo Cars om te testen hoe we de elektrische voertuigen van onze klanten kunnen opladen in Starbucks-winkels", zegt Michael Kobori, Chief Sustainability Officer bij Starbucks."Stel je een toekomst voor waarin Starbucks onze klanten helpt om duurzamer te verbinden."Starbucks "streeft ernaar de detailhandel te leiden in decarbonisatie-oplossingen", waaronder het opladen van elektrische voertuigen en de beschikbaarheid van zonne-energie op locatie in winkels en op aangrenzende locaties.Starbucks is van plan om dit jaar zijn pilotlocaties op zonne-energie uit te breiden naar 55 nieuwe winkels.In februari heeft de Biden-administratie haar plan vrijgegeven om de oplaadinfrastructuur voor elektrische voertuigen te financieren, eerst op snelwegen en vervolgens op landelijke gebieden.Het plan zegt dat staten elke 80 kilometer een EV-oplader moeten installeren, en dat ze niet meer dan een kilometer verwijderd mogen zijn van drukke gangen, meestal snelwegen.Volgens een recent onderzoek van het Fuels Institute kan overheidsfinanciering verantwoordelijk zijn voor tot 26% van het verschil in laadinfrastructuur tussen markten met en zonder dergelijke financiering.Nadat de regering het plan had vrijgegeven, verspreidden claims rond een hypothetisch scenario waarin alle Amerikaanse tankstations zouden worden vervangen door EV-laadstations met gelijke capaciteit op sociale media.Hier zijn EV-oplaadmythen ontkracht.Een recente podcastaflevering van Convenience Matters bespreekt hoe EV's de toekomst zijn, en een andere aflevering legt uit hoe gemakswinkels EV-klanten kunnen aantrekken en behouden.Bezoek de NACS Electric Vehicles-onderwerpenpagina voor meer informatie over EV's.De NACS EV Charging Calculator is gemaakt om retailers in staat te stellen de kosten en winstgevendheid te beoordelen van het aanbieden van EV-laders op hun locaties.De calculator richt zich op de kosten van nutsvoorzieningen van retailers die verband houden met het opladen van elektrische voertuigen en wat de bijbehorende inkomsten moeten zijn om die kosten te recupereren, rekening houdend met mogelijke bijkomende winkelbezoeken en winstgevendheid van aankopen.Lees in het septembernummer van NACS Magazine meer over de kosten voor de vraag naar elektriciteit en wat deze betekenen voor het vermogen van retailers om winst te maken met het opladen van elektrische voertuigen.De Vereniging voor Convenience & Fuel Retailing